sobota, 5 listopada 2011

Piknik z Krolowa

Krolowa Elzbieta II odwidzila Australie i przybyla tez do mojego miasta Perth. W sobote odbyl sie wielki piknikna ktory przybylo ponad 100 tysiecy ludzi.Ja tez bylam i naprawde to bylo dla mnie ogromne przezycie,bo ja sie boje tlumow,ale z pomoca siostry i przyjaciela dalam rade. Pogoda byla wspaniala,ludzie radosni kielbacha piekla sie na grylach . Krolowa przybyla o godzinie 11-tej.Ja trzymalam sie raczej na uboczu,ale udalo mi sie co nieco pstryknac.














3 komentarze:

  1. Sheba Ty to jesteś aktywną Kobietką :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach ta pogoda! Chociaz w Warszawie tez nie najgorzej, dosc ladna jesien po deszczowym lecie. Osobiscie nie jestem royalistka, ale kazdy pretekst do wesolej zabawy jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
  3. no, jeśli to jest na uboczu, to mniej na uboczu byłby chyba tylko obiad z Elą :-)

    OdpowiedzUsuń