niedziela, 3 kwietnia 2011

Moje 11 -te wyznanie

Jestem milosniczka STAR TREK.  Ponad 30 lat temu jeszcze w Polsce zaczelam  ogladac ten serial i tak mi zostalo do dzisiaj, z ta tylko roznica,ze ogladam w wersjach orginalnych.Kocham ten serial za wspaniale ludzkie charaktery. Moja ulubiona piosenka,ktora dodaje mi wiary w to co robie.

Zawsze bylm i jestem milosniczka literatury fantastyczno -naukowej /science-fiction/ i musze Wam powiedziec,ze rosyjscy pisarze sa w tym dosknali.
 Najnowszy
Enterprise jest jakby nowsza wersja orginalnrgo Star Treka.Wyprodukowano tylko 4 sezony  /98 odcinkow - a  szkoda/. Jest jeszcze wczesniejszy  zwany Star Trek VOYAGER, ktory jest mi bardzo blizki bo dowodzi tam kobieta.
Jest to serial ogromny 7 sezonow 172 odcinki.
Nie ominelam tez zadnego filmu Gwiezdne wojny  (Star Wars).
Kocham basniowy  swiat Tolkiena i wspaniale Diuny Franka Herberta


Wierze,ze zycie na Ziemie przyszlo z kosmosu i w to, ze jestesmy czastka tego ogromnego Wszechswiata..Napewno wiele z Was pomysli,ze cos jest nie tak ze mna,ale i tak nic nie jest w stanie tego zmienic. Pamietacie swiat Julisza Verne - wszystko bylo fantazje i co ....... .
Nie wyobrazam sobie zycia bez ksiazek o takiej wlasnie tematyce, co nie znaczy ,ze czytam tylko je...

6 komentarzy:

  1. dziękuję, że zajrzałaś do mnie :)
    ja zajrzałam tutaj wczoraj i zostanę na dłużej...Jesteś jak Mleko do Kawy zwanej życiem :))pozdrawiam,maja

    OdpowiedzUsuń
  2. a to dopiero :) Też niezmordowanie oglądam STAR TREK kiedy tylko mi się udaje. Niedawno odkryłam ST Enterprise ale z braku telewizji kablowej utknęłam w połowie 3 sezonu dostępnego gdzieś w necie. Żałuję, bo bardzo spodobał mi się wątek z tą Volkanką. pozdrawiam Fankę filmów sf :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ze Star Treka to mi najbardziej się kostiumy podobały, jakoś nie kleje fantastyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tolkiena tez lubie. Jako "pol-kanadyjka" moge sie pochwalic, ze William Shatner, jedna z najwiekszych gwiazd starego Star Trek, jest Kanadyjczykiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Tolkiena! Uwielbiam całą jego literaturę. Moje dzieci kochają "Listy od Św. Mikołaja", które Tolkien pisał do syna. Cała tego typu literatura również jest mi bliska. I również czytam nie tylko SF. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sheba, gdzie jesteś co robić jak Cię nie ma już 14 kwietnia, Kobieto pisz coś :-)

    OdpowiedzUsuń