piątek, 25 marca 2011

Cos nowego ze starego

Kiedy  moje gorace lato wreszcie zamieni sie w jesien,siedze w domu ,bo znowu szaleja wysokie trzydziestki. Pomalu szykuje sie do wyjazdu .Znalazlam w szafie czarna podkoszulke ,czarny to nie moj kolor,wiec ja troche ozywilam.Mam slabosc do guzikow i niegdy nic nie wywalam  nim nie wytne co do ostatniego.Guziki z masy perlowej sa bardzo lekkie i efektowne przy ciemnych kolorach.Moja ukochana corka  powiedziala mi,ze moge ten podkoszulek podarowac najmlodzej bratanicy,bo  mnie nie wypada juz tak sie ubierac.No i prosze miej tu corke.Syn to przynajmniej wie ze jestem juz starszawa,ale nigdy nie widzi w co jestem ubrana i nawt  gdybym przeleciala na goloasa to nie byl by zdziwiony,najwyzej spytal by czy jestem OK.Moze moja dziewczynka ma racje,ona czasami umie sprowadzic mnie na ziemie,ale czy ja tego chce????????????? Kochani oto moje cudo ,za ktore dostalam miedzy oczy, prosze sie nie krepowac przyjme jeszcze pare ciosow.Kto powiedzial ze nauka nic nie kosztuje.


Ja i tak bede ja nosic!!!!

8 komentarzy:

  1. A ja bardzo lubie takie koszulki i właśnie w kolorze czarnym, świetne do podkładania pod sukienki i żakiety....z guzikami jest O.K jak dla mnie możesz nosić, świetnie wyglądasz...do jeansów na sportowo ale można i pod żakiet / chyba sobie tak zrobię / bardziej "wyjściowo"...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sheba, gratuluje sylwetki! Wygladasz swietnie! a guziki z masy perlowej sa subtelne i ladnie ozywiaja bluzke. Nos, i to czesto!

    OdpowiedzUsuń
  3. z taką figurą możesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z guzikami super! Osobiście lubię czarny. Ostatnie zdjęcie - bomba! Wyglądasz rewelacyjnie! Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jako nie Twoja córka mówię super, rewelacja a figura to już nie wspomnę bo wyjdzie, że jestem zazdrosna (jestem, jestem)
    Jako córka mogę sobie wyobrazić, że podpowiada Ci inne rozwiązania. Rodzice to zawsze inna kategoria, ich się inaczej ocenia i co najważniejsze innymi oczami widzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. trafiłam tu przypadkiem poczytałam, pooglądałam i cieszę się, że tu jestem :) pozdrawiam ,maja

    OdpowiedzUsuń