sobota, 18 lipca 2015

Odpoczywam

Jestem we Wroclawiu,moim pieknym rodzinnym miescie. Przezylam tu 42 lata.Kocham to piekne miasto,za kazdym moim przyjazdem jest piekniejsze.Mam tu swoje ulubione miejsca.
Rynek wroclawski to tez ulubione miejsce Samuel
Krasnoludy wszyscy kochaja
tej fonntanny nie bylo za moich czasow
nie bylo tez  kultowej knajpki "Przedwojenna",gdzie podaja najwspanialszego tatara i galarete. Zawsze spotykam sie tu z przyjaciolmi
Ryczace 60-tki
lubia takie klimaty
tego tez nie bylo za moich czasow,ale pamietam doskonale ten okres w szarych kapotach,to wyglada tak jak duchy mojej mlodosci

Wieczorami czytam, polecam to wspaniale ksiazki , szczegolnie dla mnie . Mialam bardzo podobne zycie.












2 komentarze:

  1. Tak, Wrocław to piękne miasto, choć byłam tylko raz :-(
    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. What a Nice design ,You're an elegant laday ,if you wear those luxury jewelry that will be more perfect:haircuts

    hairstyles

    Luxury Jewerly

    Personality design

    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń