środa, 31 grudnia 2014

Happy New Year

Wydaje mi sie,ze nic tak szybko nie ucieka jak czas.
Pamietam jak bylam mala dziewczynka to rok dwutysieczny wydawal mi sie taki nieosiagalny,policzylam ,ze bede miala w nim 52 lata i  mnie przerazilo,ze bede juz taka stara.
Dzisiaj mam duzo wiecej i nie czuje sie staro. Czasami wydaje mi sie,ze czas sie dla mnie zatrzymal. Mam jeszcze tyle planow do zrealizowania i wciaz robie nowe.
Dzisiejsz wieczor sylwestrowy spedzam w domu sama z soba, przekonalam rodzine ,ze to jest wlasnie to czego tak bardzo chce.
Kochani ,zycze Wam wspanialych dni w Nowym Roku, duzo zdrowia,bo ono jest najbardziej potrzebne i tego wszystkiego czego tak bardzo pragniecie.


1 komentarz:

  1. Spełnienia marzeń, zrealizowania tych wszystkich planów i dużo zdrówka :) tak czas płynie szybko, zdecydowanie za szybko..... lepiej o tym nie myśleć.

    OdpowiedzUsuń