piątek, 20 lipca 2012

Moja zimowa ciuchlandia

Za dwa tygodnie koncze 64 lata i nikt nie jest w stanie przekonac mnie,ze ubieram sie niezgodnie z wiekiem. Uwielbiam jeansy,to podstawa mojej garderoby. W mojej garderobie nie ma czegos takiego jak podomka. W domowym zaciszu nosze  bardziej wygodne ubrania,ale nigdy nie sa to stare ciuchy typu rozciagnietego dresu. Makijaz to podstawa dobrego samopoczucia. Ja jak dobrze wygladam,to dobrze sie czuje.Nigdy nie ubieram sie na sile z moda, poprostu  wybieram to w czym czuje sie dobrze.
Najwazniejsze to cieszyc sie zyciem i nie dac sie zaszufladkowac. Moja zimowa ciuchlandia, bo mam zime,letnia bedzie jak u Was bedzie zima.













Najwazniejsze to umiec sie smiac z siebie.

10 komentarzy:

  1. ciągle utwierdzam się w przekonaniu, że jesteś niesamowitą Osobą
    pełną radości życia
    i zaprzyjaźnioną ze swoim wiekiem, który pięknie Ci się za to odwdzięcza... promieniejesz :)
    całuję maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju ,chyba masz racje,jestem zaprzyjaznione z moim wiekie i ze soba. Dbam bardzo o to aby moje zycie bylo do konca pelnym zyciem.Pomagam ,jestem dla potrzebujacych,ale nie daje sie uzywac.

      Usuń
  2. ależ Ty jestes pozytywna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzabko, ja tylko wiem co chce od zycia.Odnosze wrazenie,ze Ty tez wiesz co chcesz - tak trzymaj.

      Usuń
  3. Shebo, rozbrajasz mnie!
    już chcę mieć 64 lata!
    i hulajnogę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie,nie spiesz sie. Odchowaj chlopcow,ale hulajnoge radze kupic i trenowac,bo czas leci.Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ubierasz się świetnie :) jesteś jak moja mama, też nie ubiera się jak "babcia" , a jeansy to podstawa jej garderoby :)
    i ja też uważam,że jesteś niesamowita :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Shebo, chyba przestawily Ci sie cyferki? Ja bym powiedziala 46 a nie 64 :-).
    Fajne te "trickowe" zdjecia z dwoma Shebami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zosiu jestes bardzo slodka, nic mi sie nie poprzestawialo,ale jakos do mnie nie dociera ze mam az tyle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale z Ciebie swietna laska i az trudno uwierzyc ze masz tyle lat..Pozdrawiam Cie milo .)

    OdpowiedzUsuń