czwartek, 25 listopada 2010

Podgladanie wody






Poranne spacery nad jeziorem,podgladanie przyrody,to moja pasja,ktora teraz realizuje.Kiedys nie mialam na to czasu, wiadomo dzieci ,dom. Nawet nie myslalam ,ze woda moze byc tak fotogeniczna.Wczesne wstawanie procentuje,daje wiecej czasu ,bo wiadomoi mam go coraz mniej. Poranek nad moim jeziorem jest cudownie relaksujacy i dajacy mi checi  do dzialania.Czlowiek zabiegany,zapracowany nigdy nie widzi jaki swiat jest piekny. Zapraszam nad wode.

2 komentarze:

  1. O tak! Świat jest piękny...ja na razie nie mam czasu na tak wczesne podglądanie....może kiedyś teraz tylko w wolnych chwilach...a woda potrafi być cudna...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Święty spokój i refleksy słońca na wodzie... Tego mi właśnie aktualnie brakuje w moim straszliwie zabieganym życiu :)

    OdpowiedzUsuń