sobota, 2 października 2010

Sobota z Synem

Dzisiaj rano odwiedzil mnie moj syn i zaproponowal wyprawe nad jezioro aby mi pokazac swoje zabawki.Bardzo sie ucieszylam ,bo to okazja do popstrykania no i uwielbiam spedzac czas z moim synem.Wypad na ryby to moje ulubione zajecie,ale jeszcze troche chlodno. Dzisiaj byla szalona jazda samochodami . Dorosli chlopcy tez maja swoje zabawki, ile ja tego musialam przezyc - te wszystkie deskorolki, motory,lodzie i inne cuda. Teraz sa juz tylko modele samochodow i samolotow. To tak jak my kobiety ,czasami wypelniamy sobie dnie robieniem czegos.








to byla wspaniale rozpoczeta sobota.Narobilam duzo zdjec i nauczylam sie tez wielu ciekawych rzeczy.

3 komentarze:

  1. niezłe zabawki, mojej Biance by się spodobały. ostatnio polubiła samochody :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na to, że fajnie spędziliście razem czas. Też bym się chętnie pobawiła takim autkiem, chociaż jestem dziewczynką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń